آموزش زبان انگليسي
.:: Your Adversing Here ::.
 

پسوندها و پیشوندها

 

بی شک دانستن پسوندها و پیشوندها کمک شایانی به حدس معنای یک کلمه می شود و حتی شمارا در ترجمه متون تا میزان قابل توجهی یاری می نماید پس امروز براتون لیست کاملی از پسوندها و پیشوندها و حتی ریشه ها را براتون قرار دادم امیدوارم که مفید واقع بشه

 

.:: برای مطالعه و بررسی بیا ادامه ::.

.: ادامه مطلب :.

جملات معلوم و مجهول

 

 

 .:: جهت خواندن مبحث معلوم و مجهول به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ::.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مسلم حسین زاده
  • تاریخ: یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی VOA Special English

     

    در پست امروز وب سایت میهن دانلود باز هم شاهد یکی دیگر از مجموعه های فوق العاده آموزش زبان انگلیسی هستید. مجموعه VOA Special English روان ترین و ساده ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی می باشد که با استفاده از اخبار زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. در واقع این مجموعه شامل اخبار های شبکه معروف VOA که مخفف Voice of America یا همان صدای امریکا می باشد، که تنها شبکه ای است که گوینده گان آن خبر ها را به گونه ای بیان می کنند که قابل فهم و درک عموم مردم باشد. به زبان ساده تر این شبکه از زمان تاسیس خود یعنی 19 اکتبر 1959 تنها به صورت آزمایشی شروع به کار کرد و تنها هدف آن برقراری ارتباطی شفاف و ساده با مردم بود و قصد داشت که به جهانیان بفهماند زبان انگلیسی یک زبان بومی و محدود به چند کشور نیست بلکه همه می توانند از آن استفاده کنند این هدف سبب شد که امروز شبکه VOA به معروف ترین شبکه های خبری در سراسر جهان تبدیل شود. اما استفاده این مجموعه آموزشی دارای 3 مزیت بسیار عالی است. مزیت اول: شبکه VOA تنها شبکه ای است که گوینده گان آن از 1500 کلمه رایج و پر کاربرد زبان انگلیسی در هنگام بیان جملات خبری خود در موضوعات مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، اکتشافات، رویداد های جهان و ... استفاده می کنند که این خود موجب آشنایی آسانتر افراد با کلمات رایج زبان انگلیسی می شود. مزیت: دوم مربوط به ارائه جملات ساده است به طوری که در آنها به هیچ عنوان از اصطلاحات پیچیده و مشکل زبان انگلیسی استفاده نشده است و زبان آموزان در هنگام صحبت کردن بتواند با بیان نمودن جمله مورد نظر مقصود خود را به راحتی بیان کنند. همچنین مزیت سوم: مربوط به سرعت آهسته خواندن خبرها می باشد همانطور که میدانید اکثر گوینده گان خبری بسیار سریع خبرها را می خوانند که گاهآ این موضوع خود باعث درک نادرست افرد از کلمات و جملات می شود که این موضوع در گوینده گان شبکه VOA کاملآ بر عکس است در واقع گوینده گان این شبکه به صورت آهسته و کاملآ روان و با سرعت استاندارد شروع به خواندن خبر ها می کنند تا جملات برای زبان آموزان و افراد با سطح دانش مختلف از زبان انگلیسی قابل فهم باشد. علاوه بر این همراه با فایل های صوتی خبر ها، کتاب های الکترونیکی مربوط به آنها نیز قرار داده شده تا زبان آموزان به راحتی بتوانند با شکل صحیح کلمات و جملات آشنا شوند و همچنین در صورتی که متوجه مفهوم کلمه ای نشدند با دیدن آن کلمه درک دقیق و بهتری از آن داشته باشند.

    دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی VOA Special English

     

    .:: دانلود در ادامه مطلب ::.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مسلم حسین زاده
  • تاریخ: شنبه 2 مهر 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    englishcamp

    مسلم حسین زاده

    englishcamp

    http://englishcamp.loxblog.com

    آموزش زبان انگليسي

    پسوندها و پیشوندها

    آموزش زبان انگليسي

    گروه انگلیش کمپ با هدف ایجاد محیطی آموزشی در سال 89 به تاسیس این وبلاگ پرداخت اما رفته رفته به علت فزونی کاربران وبسایت انگلیش کمپ با امکاناتی متنوع در شهریور 91 افتتاح گردیده این وبسایت مجهز به اخرین نرم افزار های تحت وب برای مدیریت کلاس های آنلاین و اساتیدی مجرب که دست در دست هم برای ایجاد محیطی آموزش جهت یادگیری زبان تلاش نموده اند www.englishcamp.ir زکات علم آموختن آن به دیگران است امام صاق (ع)

    آموزش زبان انگليسي